ریل و واگن – قیمت و خرید لینیر گاید تایوانی و چینی

ریل و واگن ( لینیر گاید ) چیست؟

ریل و واگن یا همان لینیر گاید قطعه ای صنعتی است که برای کنترل حرکت خطی اجسام مورد استفاده قرار می گیرد.

لینیر گاید ها در صنعت کاربرد های فراوانی دارند مثل ریل و واگن دستگاه لیزر و ریل و واگن استپر موتور و …. .

ساختار لینیر گاید ها به این صورت است که واگن ( که به آن بلوک هم می گویند ) بر روی ریل سوار می شود و روی آن حرکت رفت و برگشتی در یک مسیر خطی مستقیم انجام می دهد.

این حرکت رفت و برگشتی با دقت و سرعت بالایی صورت می گیرد که یکی از دلایل آن وجود ساچمه های بسیار ریزی در محفظه ی بین واگن و ریل است.

برای به حرکت در آمدن ریل و واگن ها به نیروی بسیار کمی نیاز است که همین امر یکی دیگر از مزایای لینیر گاید ها محسوب می شود که موجب بهره وری بیشتر و کاهش مصرف انرژی شده است.

 

برای اطلاع از قیمت انواع ریل و واگن اعم از ریل و واگن هایوین، ریل و واگن چینی و … می توانید با کارشناسان گروه صنعتی آژند  در تماس باشید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه نصب و مونتاژ صحیح ریل و واگن ها می توانید کاتالوگ زیر را دانلود و مشاهده نمایید:

hiwin-linear

برند های تولید کننده ریل و واگن:

برند های مختلفی هستند که ریل و واگن صنعتی تولید می کنند. برند هایی مثل: Hiwin ، PMI، SKD، Abba، THK و … .

از بین ریل و واگن های ساخت شرکت های مختلف ، ریل و واگن هایوین و ریل و واگن های چینی و ریل و واگن های ژاپنی در کشور ما بیشتر کاربرد دارند.

قیمت ( هزینه ) ریل و واگن:

ریل و واگن ها در اندازه های مختلفی ساخته می شوند که بسته به نوع مواد به کار رفته در آن ها قیمت های مختلفی دارند.

برای حمل بار های بزرگ و سنگین نیاز به ریل و واگن های با استحکام بیشتر و ابعاد بزرگتر است و برای استفاده از ریل و واگن ها در جابجایی بار های سبک و کوچک می توان از ریل و واگن های کوچکتر استفاده کرد که قیمت ریل و واگن ( لینیر گاید ) را کاهش می دهد.

از مزیت های بزرگ ریل و واگن ها می توان به این مورد اشاره کرد که هزینه تعمیر و نگهداری ریل و واگن ها بسیار کمتر از جایگزین های مشابه است و فقط نیاز به نگهداری و شارژ محفظه گریس بین واگن و ریل است که این مورد هم هزینه پایینی دارد.

تماس با ما

آدرس : خیابان سعدی جنوبی خیابان امیر كبیر كوچه ناظم الاطبا ء شمالی پاساژ تهران پلاك ۱۲۴ تلفن : ۱۰ خط سانترال ۰۲۱۳۶۶۱۳۲۹۶ فكس :۰۲۱۳۳۹۵۹۵۳۵ همراه :۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷ همراه :

تهران -گروه صنعتی پالود
+۹۸۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷
Admin@paloud.ir

Comments are closed.