فروش ياتاقان fyh

وارد كننده ياتاقان fyh

یاتاقان fyh
یاتاقان fyh

(درباره ما)فروشگاه بلبرینگ آژند به استحضار می رساند با سابقه بیش از ۱۵ سال در امر واردات و توزیع بلبرینگ(AACHEN-آخن) و قطعات صنعتی با هدف قرار دادن كیفیت مطلوب ، گامی در این جهت برداشته است.تأمین کننده و ارائه کننده انواع بلبرینگ از معتبرترین شرکت‌های دنیا عرضه و فروش بلبرینگ و رولبرینگ, بلبرینگ ماشینی, رولبرینگ صنعتی, بلبرینگ کشاورزی, گریس و یاتاقان, بلبرینگ SKF , فروش بلبرینگ KOYO , انواع برند بلبرینگ , نمایندگی بلبرینگ و رولبرینگ SKF , بلبرینگ و رولبرینگ FAG , فروش بلبرینگ و رولبرینگ ناچی ژاپن NACHI , قیمت بلبرینگ و رولبرینگ NTN , بلبرینگ و رولبرینگ ASAHI , قیمت بلبرینگ کف گرد, بلبرینگ خودرو, بلبرینگ شیار عمیق, فروش بلبرینگ فوق دقیق KOYO , بلبرینگ کف گرد KOYO , رولبرینگ استوانه ای, رولبرینگ سوزنی, رولبرینگ مخروطی, رولبرینگ کروی, فروش رولبرینگ ماشینی, بلبرینگ صنعتی, رولبرینگ کشاورزی و سایر انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی , قیمت بلبرینگ شیار عمیق SKF , قیمت بلبرینگ Angular Contact SKF , رولبرینگ مخروطی KOYO , رولبرینگ سوزنی SKF و دیگر شرکت‌های مطرح در این حوزه می‌باشد

این گروه تمام تلاش خود را داشته كه بعنوان یك مرجع مفید به خواسته مشتریان عزیز پاسخ دهد و هم اكنون اجناس خود را برای شركت های راهسازی ؛ كشاورزی ؛ سیمان ؛ پتروشیمی ؛ شركت های فولادی  را با برند آخن توزیع می نماید.

بلبرینگ آژند تنها نماینده انحصاری آخن و وارد كننده برند آخن می باشد و كلیه اجناس دارای گارانتی می باشد.

یاتاقان ژاپنی را حتما با مارک FYH بخرید اما چرا؟ اگر از مصرف کننده گان یاتاقان ها هستید و برای دستگاه خود به یاتاقان هایی با کیفیت بالا نیاز دارید بهترین گزینه و انتخاب برای شما استفاده از نوع ژاپنی یاتاقان یا همان یاتاقان های ژاپنی می باشد. اما چرا می گوییم یاتاقان های ژاپنی را حتما با مارک ( برند ) FYH بخرید؟ چرا این شرکت تولید کننده یاتاقان در بین مصرف کننده گان این قطعه صنعتی مورد توجه قرار گرفته است؟ در ادامه این مطلب به سوالات ذکر شده پاسخ می دهیم و همچنین به برسی و معرفی انواع یاطاقان های تولید شرکت FYH پردازیم.

یاتاقان ژاپنی

چرا یاتاقان ژاپنی؟

اگر کوتاه و ساده به این سوال که اصلا چرا باید از یاتاقان های ژاپنی استفاده کنیم پاسخ بدهیم باید بگوییم در بیش از ۹۰ درصد مواقع در بازار ایران اگر قصد خرید یاتاقان داشته باشید ( یاتاقان ها عمومی سری UCP ،UCF و ……. ) انتخاب شما به دو گزینه یاتاقان های تولید چین و یاتاقان های تولید کشور ژاپن محدود می شود.به بیان ساده تر اگر شما برای ماشین آلات و دستگاه خود نیاز به یاتاقان هایی با کیفیت بالا دارید می توان گفت تنها و بهترین گزینه برای شما استفاده از یاتاقان های تولید کشور ژاپن می باشد.

یاتاقان FYH

بنا بر اعلام وبسایت رسمی شرکت FYH این شرکت در سال ۱۹۵۰ میلادی برای اولین بار در کشور ژاپن به ثبت رسید.یاتاقان های Pillow Block Unit یا همان یاتاقان های معمول (سری UCP ،UCT ،UCF ،UCFC و …..) از اولین یاتاقان های تولید شده توسط این شرکت قدیمی ژاپنی می باشد.با گذشت زمان و پیشرفت شرکت FYH این شرکت موفق شد تمامی محصولات خود را بر اساس استاندارد های بین المللی تولید کند.یکی از مهمترین استاندارد های که یاتاقان های FYH موفق به دریافت آن شده اند استاندارد JIS مخفف Japanese industrial standards یا همان استاندارد صنعتی ژاپن می باشد.بالا بودن کیفیت یاتاقان fyh و دقت در طراحی و ساخت این برند پر طرفدار باعث شده است استفاده از این یاتاقان ها در بسیاری از صنایع مورد توجه قرار بگیرد.در ادامه مطلب به معرفی انواع یاطاقان های تولید شده شرکت fyh می پردازیم.