یاتاقان fyh

فروش ياتاقان fyh

از رایج ترین مدل های برند میتوان بلبرینگ و یاتاقان FYH مدل UCP211 را نام برد که دارای کیفیتی بسیار مناسب هستند.  یاتاقان ucp همان یاتاقان ایستاده دو پیچ است که رایج ترین انها ، یاتاقان های کولر میباشند و به منظور مهار کردن شفت پروانه کولر ابی از انها استفاده میشود.

یاتاقان fyh
یاتاقان fyh

برخی از ویژگی های بلبرینگ و یاتاقان FYH مدل UCP211 :

از ویژگی های این محصول میتوان به قابلیت بالا در تحمل بار های شعاعی و محوری در سرعت های متنوع را نام برد.یاتاقان ucp به دلیل معروف بودن ، در صنعت و ماشین الات متعددی به کار میرود و در مدل های مختلفی ساخته میشود و هرکدام مناسب نوعی از دستگاه ها و ماشین الات هستند.

از دیگر محصولات این شرکت بلبرینگ سوزنی بوده که دارای حجم فروش بالایی می باشد به علاوه این شرکت در زمینه ی فروش انواع بال اسکرو از جمله بال اسکرو هایوین  ، فروش ریل و واگن چینی ،و یاتاقان های چینی و ژاپنی و … نیز فعالیت می کند.

از بهترین و با کیفیت ترین انواع بلبرینگ و یاتاقان میتوان مدل های بلبرینگ ژاپنی ان ها را نام برد که باز هم میان ان ها یاتاقان FYH از اهمیت بیشتری برخوردار است و در محل هایی دارای حساسیت بالا هستند و نیاز به کیفیت بالا دارند استفاده میشود . یاتاقان UCP در اندازه ها و ابعاد متفاوتی تولید میشود و شماره فنی انها عموما دارای یک عدد سه رقمی است که با قطر شفت مرتبط میباشد.

جهت اطلاع از قیمت بلبرینگ، یاتاقان و موجودی انبار و دریافت پیشنهاد فنی و مالی با ما تماس بگیرید.

تلفن :ده خط سانترال-۰۲۱۳۶۶۱۳۲۹۶
فكس :۰۲۱۳۳۹۵۹۵۳۵
همراه :۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷