نمایندگی انحصاری بلبرینگ آخن

آیا می خواهید از آخرین قیمت بلبرینگ ها مطلع شوید؟ برای این کار لازم است تا به لیست قیمت بلبرینگ صنعتی شرکت ها رجوع کرده و محصول مورد نیاز خود را در صورت تمایل بخرید. برای دریافت اطلاعات و همچنین کسب آگاهی بیشتر در مورد این موضوع مقاله ی مربوطه را مطالعه نمایید.

تهیه و پخش انواع بلبرینگ  بلبرينگ فولادي ماشین آلات صنعتی ، راهسازی کشاورزی ، خودرویی و غیره
انواع کاسه نمد ، تسمه ، اورینگ ، پکینگ ، گریس ، روغن های تخصصی و تجهیزات صنعتی
تامین کننده بلبرینگ کارخانجات سیمان،گچ،ذوب آهن،صنایع فولاد و دیگر صنایع بلبرینگ قالیشوئی

 ما به مشتریان خود اطمینان می دهیم که تمامی کالا ها و بلبرینگ های دریافتی از شرکت بلبرینگ اصل و دارای گارانتی بوده و شرکت تمامی بلبرینگ های ارسالی را گارانتی می نماید.

فروش و توزیع انواع بلبرینگ گارانتی دار اصلskf-fag-koyo با قیمت عمده توزیعی در کشور با اولین خرید هدیه تخفیفی خود را دریافت نمائید

فروش و توزیع انواع بلبرینگ تراکتور– بلبرینگ کمباین-بلبرینگ کشاورزی با قیمت عمده و جزئی با گارانتی کیفیت و قیمت

فروش کاسه نمد ، فروش بلبرینگ و پخش بلبرینگ nachi و رولبرینگ skf ، یاتاقان ،اس کا اف

لیست قیمت بلبرینگ صنعتی و اطلاع از باکیفیت ترین برند های آن:

با مراجعه به صفحه ی فروشگاه بلبرینگ وب سایت بازرگانی بلبرینگ آژند می توانید انواع برند های بلبرینگ را با بروز ترین قیمت ها مشاهده کنید و به صورت مجازی یا با مراجعه ی حضوری، با کیفیت ترین محصولات صنعتی همانند انواع یاتاقان صنعتی و همچنین انواع زنجیر صنعتی و …را در انواع مدل ها از شرکت معتبر ما خریداری کنید.

معرفی بلبرینگ کف گرد و نحوه عملکرد آن

بلبرینگ کف گرد یکی از انواع بسیار زیاد بلبرینگ های مورد استفاده در صنایع می باشد که خود دارای مدل های مختلفی بوده و عمدتا عملکرد آن به گونه ای است که فقط می تواند بارهای محوری که در توازی با شفت موتور می باشد را به خوبی تحمل کند. یعنی در برابر بارهای شعاعی چندان کاربردی نداشته و با توجه به میزان بار محوری باید مدل مشخص و نوع خاص این بلبرینگ را انتخاب نمایید. وجود بلبرینگ کف گرد در ماشین آلات و دستگاه های صنعتی موجب تسهیل در حرکت و روان کار کردن دستگاه شده و علاوه بر این دقت را به مراتب بالاتر می برد و از خستگی تجهیزات جلوگیری می کند. شرکت های بسیار زیادی تولید کننده این دسته از بلبرینگ ها هستند که می توان به FAG، SKF، KOYO، NSK، KG، Timken و … اشاره کرد.

برخی از مدل ها به صورت یک طرفه ساخته شده که امکان تحمل کمی بار شعاعی را دارا است. اما برخی دیگر نیز دو طرفه ساخته می شوند که اگر بار شعاعی به آنها وارد شود، مطمئنا باعث خرد شدن یاتاقان خواهد شد، زیرا تکیه گاه و یا دفع کننده ای برای دفع نیرو برای آن تعبیه نشده است.

مزیت بلبرینگ کف گرد

بلبرینگ کف گرد جز بلبرینگ های با سرعت بالا هم به حساب می آیند و از مزیت های عمده آن جدا پذیری قطعات موجود در آن می باشد که در صورت خرابی بخشی از بلبرینگ می توانید قطعه جدید را جایگزین کنید. قطعات مورد استفاده در این محصول شامل واشر شفت، واشر مربوط به محفظه، قفسه جهت نگه داشتن اجزای گردشی و ساچمه می باشد. حال باید در هنگام خرید توجه داشته باشید که جنس قطعات استفاده شده مرغوب ترین نوع آن باشد زیرا موجب خرد شدن در هنگام کار شده و متحمل هزینه های گزاف بسیار زیادی می شود.

جنس قفسه و پسوندهای بلبرینگ کف گرد

تمامی بلبرینگ های تولید شده به صورت کف گرد باید دارای جنس معتبر و استاندارد با توجه به نوع فعالیت کاری باشد. زیرا در غیر این صورت موجب خراب شدن و شکسته شدن بلبرینگ در هنگام کار شده و سود آوری را از شرکت شما خواهد گرفت.

جنس قفسه های تولیدی در این نوع برینگ ها به صورت زیر است:

⦁ نوع فولادی به صورت پرسی
⦁ نوع برنجی به صورت ماشین کاری
⦁ نوع فولادی به صورت ماشین کاری
در هنگام خرید بلبرینگ های نوع کف گرد باید به پسوندها و علائم موجود توجه ویژه و خاصی داشته باشید که در ادامه با برخی از مهمترین آن آشنا خواهید شد:
F: نشان دهنده فولاد به صورت ماشینکاری شده در ساخت قفسه بلبرینگ بوده که برای ماشین آلات و دستگاه های خاص مورد استفاده قرار می گیرد.
M: نشان دهنده استفاده از برنج به صورت ماشینکاری شده در ساخت قفسه می باشد.
P5: دقت در ابعاد و عملکرد مطابق با استاندارد موجود در کلاس ۵
P6: دقت در ابعاد و عملکرد بالاتر از حالت معمول استاندارد در کلاس ۶
غیر از موارد گفته شده در بالا که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه ویژه و خاص داشته باشید، باید به برخی از شرایط موجود در فضای کاری هم توجه داشته باشید که می توان به: دمای کاری محیط، میزان رطوبت، میزان آلودگی های مختلف در محیط کار، میزان اسیدی بودن، انواع نیروهای وارده بر برینگ ها و … اشاره کرد. زیرا این عوامل اگر به درستی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد، انتخاب شما برای خرید بهتر انجام شده و طول عمر تجهیزات را بهبود می بخشد.

انواع بلبرینگ کف گرد

azhand.bearing’s profile picture
azhand.bearing
‌برای سفارش کالا از ما حتما از از طریق دایرکت و شماره ذیل تماس فرمایید 🙏❤️🌹
تماس مستقیم با مدیر فروش ۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷
شرکت تولید کننده ی بلبرینگ گارانتی دار تحت لیسانس المان✅

برای حمایت از ما حتما پیج را فالو کنید♥️❤️
@azhandbearing

از سایت ما دیدن کنید ♥️❤️ https://www.azhandbearing.ir/


‌‌
#بلبرینگ #بلبرینگ_صنعتی #بلبرینگ_سازی #bearing #bearings #bearingtoncollection #شرکت #تولیدکننده #bearinggermany
#بلبرینگ_خودرو #بلبرینگ_کشاورزی #بلبرینگ_چرخ #بلبرینگ_مورد_استفاده_تمامی_صنایع_سبک_سنگین #بلبرینگ_ماشینی #بلبرینگ_کامیون #بلبرینگ_سازی #بلبرینگ_اصل #رولبرینگ_صنعتی #رولبرینگ #رولبرینگ_بلبرینگ
۳۸s

بلبرینگ های تولید شده به صورت کف گرد در انواع گوناگون و همچنین اندازه های بسیار کوچک تا بزرگ ساخته شده اند و هر یک مختص کار خاصی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بلبرینگ کف گرد یک ردیفه

این نوع برینگ ها همانطور که از اسم آن مشخص است از یک ردیف ساچمه یا چرخنده و طرف دیگر قفسه تشکیل شده اند. جنس و نوع قفسه هم مطابق آنچه در بخش قبل توضیح دادیم می تواند متریال های مختلفی را شامل شود. عموما ابعاد این دسته از برینگ ها در حد کوچک یعنی میلی متر تا متری می باشد. موارد استفاده از این دسته برینگ ها برای حرکات چرخشی از یک سمت طراحی شده است. همچنین اگر جهت چرخش دستگاه حالا به صورت عمدی یا سهوی تغییر جهت دهد، ساچمه های موجود در این نوع بلبرینگ هرز خواهند شد و در کوتاه ترین زمان ممکن خراب می شوند. از این رو باید آن را فقط در دستگاهی قرار دهید که حرکت آن یک طرفه باشد. این دسته از بلبرینگها جز ساده ترین نوع بلبرینگ ها بوده و از نظر قیمتی بسیار ارزان می باشد.

 

بلبرینگ کف گرد دو طرفه

وجود دو ردیف ساچمه در کنار دو ردیف قفسه باعث تولید بلبرینگ کف گرد از نوع دو طرفه می شود که میزان تحمل پذیری بار محوری را در هر دو سمت شفت میسر می کند. اما در برابر بارهای شعاعی تحمل پذیری خوبی ندارند و نباید به هیچ وجه از آن برای بارهای شعاعی استفاده شود. ساختمان این دسته از برینگ ها از یک عدد واشر شفت و دو ردیف ساچمه و همچنین دو ردیف قفسه و دو واشر محفظه می باشد. همچنین نوع واشر محفظه در نوع تک ردیف و دو ردیفه هم می تواند به صورت قوسی یا مسطح متناسب با نوع کار باشد.

بلبرینگ کف گرد کروی

اگر تکیه گاه مناسب و مسطحی جهت نصب برینگ وجود نداشته باشد، استفاده از بلبرینگ کف گرد نوع کروی مناسب می باشد. همچنین واشر محفظه بکار رفته در این برینگ نیز فقط از نوع قوسی است تا بتواند جاگیری مناسبی در تمامی سطوح غیر صاف داشته باشد.

خرید و فروش و استعلام قیمت بلبرینگ SKF بر چه اساسی تعیین می شوند؟

از مهم ترین مواردی که در قیمت گذاری بلبرینگ های صنعتی کارشناسان در نظر می گیرند عبارتند از:

  • شرکت های سازنده بلبرینگ های صنعتی
  • نوع کیفیت آن بلبرینگ صنعتی
  • شناخته شدن برند تولیدی بلبرینگ صنعتی

همچنین شرکت های معروف و شناخته شده تولید کننده ی بلبرینگ های صنعتی عبارتند از:

  • شرکت NSK که در کشور ژاپن قرار دارد.
  • شرکت NTN نیز در کشور ژاپن قرار دارد.
  • شرکت  FAG در کشور آلمان قرار دارد.
  • شرکت IKO نیز متعلق به کشور ژاپن می باشد.
  • شرکت NACHI نیز در کشور ژاپن مستقر می باشد.
  • شرکت KYK نیز در کشور ژاپن است.
  • شرکت SKF که در کشور سوئد قرار دارد.
  • و شرکت KOYO نیز در کشور ژاپن می باشد.

همان طور که مشاهده کردید بیشتر شرکت های تولید کننده ی انواع بلبرینگ صنعتی,شرکت های ژاپنی می باشند که یکی از دلایل موفقیت آن ساخت بلبرینگ های با کیفیت بالا و قیمت نسبتا مناسبی می باشد.

برای خرید بلبرینگ مناسب باید چه پارامتر هایی را در نظر بگیریم؟

در انتخاب و خرید بلبرینگ دلخواه خود واجب است تا به مواردی که در این قسمت از مقاله شرح می دهیم, توجه کنید تا همواره انتخابی درست انجام دهید, برخی از مهم ترین این موارد عبارتند از:

  • یک: شرایط چرخش بلبرینگ

چرخش می تواند به دو صورت انجام گیرد. در حالت اول بارثابت بوده و برینگ می چرخد و در حالت دوم برینگ ثابت است و بار می چرخد. در بعضی موارد نیز ممکن است هر دو حرکت دورانی داشته باشند.

برای بار های سنگین بهتر است هر دو حلقه ی داخلی و خارجی بلبرینگ با انطباق تداخلی بر روی شافت و در درون محفظه قرار گیرند.

  • دو: مقدار بار

اگر فشار وارد شده بر این قطعه بیش از حد باشد، حلقه ی آن باز شده و انطباق تداخلی شل می شود.

در نتیجه حلقه می لغزد و سایش ایجاد می کند.

  • سه: شرایط  دمایی

اختلاف دما و جهت جریان گرما از مهم ترین فاکتور هایی هستند که باید در نظر بگیرید.

در حین کار دمای این قطعه از دیگر قطعات ماشین بالاتر می رود. افزایش دما موجب می شود حلقه داخلی بر روی شفت شل شود. همچنین در حلقه ی بیرونی مانع جابجایی محوری برینگ می شود.

  • چهار: دقت کارکرد

اگر ارتعاش و یا حرکات کشسانی اتفاق بیافتد، نباید از انطباق شل استفاده کرد. همچنین تکیه گاه های این قطعه نیز باید ابعادی دقیق داشته باشند.

جابجایی برینگ های غیر ثابت

در صورتی که بیرینگ های یکپارچه را به عنوان بیرینگ متحرک مورد استفاده قراردهیم، برای اینکه جابجایی محوری شافت و برینگ امکان پذیر شود، حلقه تحت بار ثابت باید انطباق شل داشته باشد.

قیمت بلبرینگ در بورس بلبرینگ آژند:

بورس بلبرینگ آژند دارای محصولات بسیار کاربردی می باشد که در صنعت های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد همچنین با توجه به کاربردی که این قطعات دارند می‌توان گفت که دارای قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد.
سالهای بسیار طولانی مشتریان زیادی برای خریداری این قطعات به فروشگاه سایت ما مراجعه می‌کنند تا بتوانند بهترین کالا را با کیفیتی عالی خریداری کنند.
ما در فروشگاه خود این محصولات را در مدل های متنوع عرضه می کنیم و با توجه به خواسته مشتری قادر به فروش عمده آنها نیز هستیم درباره قیمت این محصولات می توان اطلاعاتی را از طریق فروشگاه سایت به دست بیاوریم اما برای اطلاعات بیشتر درباره این محصولات و قیمت آنها میتوانید با ما در ارتباط باشید.

برخی از ویژگی های بلبرینگ:

بلبرینگ صنعتی جزء یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین به صورت صنعتی باشد بسیار استفاده می شود و می توان وجود آن را در بسیاری از کارخانجات ها و صنایع متفاوت دید.
شما با مراجعه به صفحه چت آنلاین قادر به برقراری ارتباط با دیگر همکاران ما هستید با ما در تماس باشید.

آدرس : خیابان سعدی جنوبی خیابان امیر كبیر كوچه ناظم الاطبا ء شمالی پاساژ تهران پلاك ۱۲۴

تلفن : ۱۰ خط سانترال ۰۲۱۳۶۶۱۳۲۹۶

فكس :۰۲۱۳۳۹۵۹۵۳۵

همراه :۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷

همراه :۰۹۱۲۹۲۲۸۹۱۹

صفحه اینستاگرام ما

Comments are closed.