رولبرينگ و بلبرينگ اس كا اف

بلبرینگ SKF از پیشگامان صنعت بلبرینگ در دنیا محسوب می شود که تولیدات خود را تحت استاندارد CE اتحادیه اروپا و کلکسیونی از استاندارد های سیستمی و کیفی دیگر عرضه می کند. بلبرینگ اس کا اف SKF در واقع دارای مراکز تولیدی مختلفی با مرکزیت سوئد می باشد که امروزه با گسترش تولیدات و افزایش تعداد کارخانجات تولیدی در اقصی نقاط اروپا و آسیا بخش وسیعی از نیاز های صنایع را تامین می کند. بلبرینگ و رولبرینگ SKF با دارا بودن بالاترین سطخ از استاندارد های جهانی بر روی بسیاری از ماشین آلات صنعتی مختلف در برهه ای از زمان بعنوان قطعه اصلی بسته می شده اند و در بروشور ها و دفترچه های مهندسی بسیاری از ماشین آلات بعنوان قطعه تعویضی و پیشنهادی نیز معرفی شده اند. امروزه بلبرینگ SKF نه تنها در کشور های متعددی دارای مراکز تولیدی بلکه در بیش از ۳۵ کشور دنیا دارای مراکز خدمات مشتریان می باشد. دلایل بسیار متعددی بر ویژگی های کیفی بلبرینگ و رولبرینگ SKF که سبب انتخاب و استفاده آن بعنوان قطعه OE شده است وجود دارد.

بلبرینگ skf
بلبرینگ skf

فاکتور های کیفی رولبرینگ و بلبرینگ SKF

آنچه کاربران از بلبرینگ اس کا اف طلب می کنند در دو بخش حفظ ویژگی های کاربری و طول عمر بالا خلاصه می شود. اما رسیدن به همین دو ویژگی نیاز به پیمودن راهی طولانی دارد، راهی که برای بلبرینگ SKF با سعی و خطا های بسیار و هزینه های هنگفت سپری شده است چرا که بسیاری از استاندارد هایی که امروزه برای تولید بلبرینگ در دنیا وجود دارد توسط شرکت SKF تبیین شده است. رسیدن به کیفیت مطلوب تولید بلبرینگ برای شرکت SKF با رعایت موارد زیر محقق گردیده است.

  • جنس بلبرینگ SKF متریال و ترکیبات شیمیایی اولیه که قبل از تولید برای شکل دهی بلبرینگ SKF بکار گرفته می شوند نه تنها ترکیبی با پتانسیل های کیفی بالا هستند بلکه ترکیبی از فلزات گران بها نیز می باشند استاندارد اولیه ای که برخی تولید کنندگان بلبرینگ اس کا اف برای پایین آوردن قیمت تولید رعایت نمی کنند.
  • طراحی بلبرینگ SKF که از مهمترین دستاوردهای این شرکت می باشد که شامل استاندارد های ابعادی اجزای مختلف بلبرینگ SKF می باشد و تبیین کننده تعداد ساچمه های درگیر در ساختار بلبرینگ SKF می باشد.
  • تکنولوژی تولید بلبرینگ SKF که شامل مراحل و روش های تولید و کیفیت و فناوری دستگاه ها و ماشین آلات و شرایط محیطی عمل آوری بلبرینگ SKF می باشد و نقشی موثر بر کیفیت تولید آن دارد.
  • عملیات حرارتی بلبرینگ SKF که پس از تولید بلبرینگ اس کا اف به منظور افزایش خواص مکانیکی مانند سختی و تنسایل صورت می پذیرد.

قطعا بجز عوامل یاد شده شرکت معظم و معتبری چون SKF برای بالا بردن کیفیت محصولات خود از فرایند هایی مضاف بر فرایند های نام برده استفاده می کند که هزینه بر هستند و طبیعتا بصورت مستقیم نیز بر قیمت بلبرینگ اس کا اف تاثیر دارند و از این رو اغلب قیمت بلبرینگ SKF در مقایسه با بسیاری برند های دیگر بالاتر می باشد.

نمايندگي بلبرينگ skf

فروشگاه اينترنتي بلبرينگ skf

بلبرينگ skf چيست

وارد كننده بلبرينگ skf

رولبرينگ و بلبرينگ skf

رولبرينگ و بلبرينگ اس كا اف

فروش بلبرينگ skf

فروش بلبرينگ صنعتي skf

بلبرينگ صنعتي skf

بلبرينگ صنعتي fag

بلبرينگ صنعتي اف آ گ