بلبرینگ دستگاه قالیشوئی

بلبرینگ قالیشوئی :امروزه با توجه به پیشرفت ها و همچنین مشغله های متفاوت تقریبا ۹۰ درصد فرش ها و قالی ها برای شست وشو یا حتی ترمیم، به قالیشویی ها سپرده می شود. همان طور که همه می دانیم قالیشویی های بسیار زیادی در سطح شهر وجود دارد، اما کیفیت عمل کرد آن ها به نوع دستگاه موجود در آن قالیشویی و همچنین عمل کرد مدیر و پرسنل آن بستگی دارد.

کیفیت بلبرینگ قالیشوئی

به عبارتی دیگر نوع دستگاه در کیفیت شست و شوی فرش تاثیر فراوانی دارد. از طرف دیگر شغل قالیشویی یکی از شغل های با درآمد بالا محسوب می شود به شکلی که هر فردی می توان با سرمایه و برنامه ریزی قبلی این کار را شروع کرده و در آن موفق شود و به در آمد بالایی هم دست پیدا می کنند.

اگر شما هم تمایل دارید درباره هر یک از دستگاه های قالیشویی و همچنین قیمت خرید دستگاه قالیشویی اطلاعاتی کسب کنید، با ما همراه باشید.

تعمیرانواع دستگاه های بلبرینگ قالیشویی

azhand.bearing’s profile picture
azhand.bearing
‌برای سفارش کالا از ما حتما از از طریق دایرکت و شماره ذیل تماس فرمایید 🙏❤️🌹
تماس مستقیم با مدیر فروش ۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷
شرکت تولید کننده ی بلبرینگ گارانتی دار تحت لیسانس المان✅

برای حمایت از ما حتما پیج را فالو کنید♥️❤️
@azhandbearing

از سایت ما دیدن کنید ♥️❤️ https://www.azhandbearing.ir/


‌‌
#بلبرینگ #بلبرینگ_صنعتی #بلبرینگ_سازی #bearing #bearings #bearingtoncollection #شرکت #تولیدکننده #bearinggermany
#بلبرینگ_خودرو #بلبرینگ_کشاورزی #بلبرینگ_چرخ #بلبرینگ_مورد_استفاده_تمامی_صنایع_سبک_سنگین #بلبرینگ_ماشینی #بلبرینگ_کامیون #بلبرینگ_سازی #بلبرینگ_اصل #رولبرینگ_صنعتی #رولبرینگ #رولبرینگ_بلبرینگ
۳۸s

یکی از قطعاتی که معمولادر دستگاه قالیشوئی خراب میگردد بلبرینگ ها میباشدو برای تعمیر و تعویض آنها بایست اقدام نمود ایجاد صدا و کاهش کارآئی از دلائل خرابی بلبرینگ است برای خرید بلبرینگ دستگاه قالیشوئی اریک بلبرینگ فروشی مطمئن اقدام و آن را تعویض نمائید

ماشین آلات قالیشویی از دیگر تجهیزات و دستگاه هایی هستند که حضور بیرینگ (بلبرینگ،‌ رولبرینگ و یاتاقان) ها در آنها نقش بسیار مهم و حساسی را ایفا میکند. بلبرینگ های مورد استفاده در ماشین آلات قالیشویی یا به اختصار بلبرینگ قالیشویی به منظور افزایش میزان کارایی باید ویژگی های خاصی داشته باشند

بلبرینگ قالیشویی چیست؟

به طور کلی در بیش از ۹۰ درصد مواقع منظور از بلبرینگ قالیشویی در واقع همان بلبرینگ،‌ رولبرینگ و یاتاقان هایی هستند که در دستگاه های آبگیر لوله ای مورد استفاده قرار میگرند.اما قبل از آشنایی با بلبرینگ و یاتاقان های مورد استفاده در این ماشین آلات بهتر است به طور مختصر با دستگاه آبگیر لوله ای و نحوه عملکرد آنها آشنا شوید.

آشنایی با دستگاه آبگیر لوله ای و نحوه عملکرد آن بلبرینگ قالشوئی

دستگاه های آبگیر لوله ای همان طور که از نام آنها پیداست ساختاری لوله ای شکل دارند و با ورود فرش و قالی به صورت لوله ای به داخل این ماشین و اضافه شدن مواد شوینده به دستگاه و چرخش دستگاه با سرعت نسبتا بالا فرایند شستشو آغاز میشود و درنهایت پس از شستشوی فرش ها فرایند خشک کردن بر روی آنها اعمال میشود.در واقع نحوه عملکرد ماشین آلات خشک کن  و دستگاه های آبگیر لوله ای قالیشویی بر اساس نیروی گریز از مرکز طراحی شده اند.

بیرینگ های پر مصرف در ماشین آلات قالیشویی کدامند؟

معمولا هرکدام از شرکت های تولید کننده دستگاه های قالیشویی برای ماشین آلات خود از نوع خاصی از بیرینگ ها استفاده میکند اما به طور کلی میتوان گفت در اکثر موراد طراحان و سازندگان دستگاه ها از بلبرینگ های شیار عمیق و یاتاقان های دو پیج (UCP) و چهار پیچ یا همان یاتاقان UCF به منظور طراحی و تولید ماشین آلات خود استفاده میکنند.در جدول زیر سعی کرده ایم برخی از پرمصرف ترین بیرینگ های دستگاه های قالیشویی را معرفی کنیم.

ارتفاع (میلیمتر) قطر خارج (میلیمتر) قطر داخل (میلیمتر) شماره فنی
۱۰۰ ۲۶۰ ۸۵ UCF317
۷۰ ۲۲۶ ۷۰ UCF314
۳۹ ۱۷۰ ۸۰ ۶۳۱۶
۴۱ ۱۸۰ ۸۵ ۶۳۱۷

تهیه و پخش انواع بلبرینگ  بلبرينگ فولادي ماشین آلات صنعتی ، راهسازی کشاورزی ، خودرویی و غیره
انواع کاسه نمد ، تسمه ، اورینگ ، پکینگ ، گریس ، روغن های تخصصی و تجهیزات صنعتی
تامین کننده بلبرینگ کارخانجات سیمان،گچ،ذوب آهن،صنایع فولاد و دیگر صنایع

ما به مشتریان خود اطمینان می دهیم که تمامی کالا ها و بلبرینگ های دریافتی از شرکت بلبرینگ اصل و دارای گارانتی بوده و شرکت تمامی بلبرینگ های ارسالی را گارانتی می نماید.

فروش و توزیع انواع بلبرینگ گارانتی دار اصلskf-fag-koyo با قیمت عمده توزیعی در کشور با اولین خرید هدیه تخفیفی خود را دریافت نمائید

فروش و توزیع انواع بلبرینگ تراکتور– بلبرینگ کمباین-بلبرینگ کشاورزی با قیمت عمده و جزئی با گارانتی کیفیت و قیمت

فروش کاسه نمد ، فروش بلبرینگ و پخش بلبرینگ nachi و رولبرینگ skf ، یاتاقان ،اس کا اف

Comments are closed.