واردات و توزیع بلبرینگ

با وجود تحریم ها و تغییرات لحظه ای قیمت ها بهتر است قبل از هر اقدامی در خصوص خرید بلبرینگ از چند جای معتبر استعلام قیمت بلبرینگ بگیرید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های جاری خود بتوانید محصول با کیفیت تری را برای مجموعه تان تهیه کنید. از آن جایی که قیمت بلبرینگ ها و رولبرینگ ها مانند سایر قطعات و محصولات موجود در بازار مداما در حال تغییر است بهتر است قبل ازهر کاری راهنمای دستگاه های خود را به دقت مطالعه کنید و متناسب با آن ها لیست خرید خود را تکمیل کنید.

جهت خرید بلبرینگ آخن با ما تماس بگیرید

آدرس : خیابان سعدی جنوبی خیابان امیر كبیر كوچه ناظم الاطبا ء شمالی پاساژ تهران پلاك ۱۲۴ تلفن : ۱۰ خط سانترال ۰۲۱۳۶۶۱۳۲۹۶ فكس :۰۲۱۳۳۹۵۹۵۳۵ همراه :۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷ همراه :۰۹۱۲۹۲۲۸۹۱۹ صفحه اینستاگرام ما
از آن جایی که بلبرینگ ها یکی از پرکاربرد ترین قطعات در صنعت محسوب می شوند، سریع تر از سایر اجزای سیستم دچار آسیب یا خوردگی می شوند به همین دلیل باید آن ها به طور مرتب چک کنید و در صورت نیاز روغن کاری کنید تا بتوانید پیش از فرسودگی یا خرابی، متوجه ایراد شوید و آن ها را تعمیر یا تعویض کنید، توصیه می شود که در صورت توان سالی یک بار بلبرینگ های موجود در مجموعه تان را عوض کنید، با خرید بلبرینگ جدید و گریس کاری آن ها به طور مدام می توانید بازدهی خود را به طرز چشمگیری بالا ببرید. فروش بلبرینگ مانند گذشته محدود به یک یا دو محصول نمی شود به همین دلیل بهتر است به عنوان یک خریدار اطلاعات کافی راجع به انواع آن و نحوی فروش بلبرینگ ها اطلاعات کافی داشته باشید.

azhand.bearing’s profile picture
azhand.bearing
‌برای سفارش کالا از ما حتما از از طریق دایرکت و شماره ذیل تماس فرمایید 🙏❤️🌹
تماس مستقیم با مدیر فروش ۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷
شرکت تولید کننده ی بلبرینگ گارانتی دار تحت لیسانس المان✅

برای حمایت از ما حتما پیج را فالو کنید♥️❤️
@azhandbearing

از سایت ما دیدن کنید ♥️❤️ https://www.azhandbearing.ir/


‌‌
#بلبرینگ #بلبرینگ_صنعتی #بلبرینگ_سازی #bearing #bearings #bearingtoncollection #شرکت #تولیدکننده #bearinggermany
#بلبرینگ_خودرو #بلبرینگ_کشاورزی #بلبرینگ_چرخ #بلبرینگ_مورد_استفاده_تمامی_صنایع_سبک_سنگین #بلبرینگ_ماشینی #بلبرینگ_کامیون #بلبرینگ_سازی #بلبرینگ_اصل #رولبرینگ_صنعتی #رولبرینگ #رولبرینگ_بلبرینگ
۳۸s

خرید بلبرینگ

همان طور که گفته شد، بلبرینگ ها برای به چرخش در آوردن اجسام سنگین به کار می روند و به همین جهت، یکی از مهم ترین اجزایی هستند که در ساخت بسیاری از دستگاه ها از آن ها استفاده می شود که فروش بلبرینگ و قیمت بلبرینگ بسته به آن متفاوت است. در واقع بلبرینگ ها اجزایی را که می چرخند، سالم نگه می دارند و در صورتی که از بلبرینگ ها برای چرخیدن اجزا بهره برده نشود، آن ها فورا خراب شده و نیاز به تعویض پیدا می کنند؛ یکی از مزایای استفاده از بلبرینگ ها، کم تر شدن اصطکاک در زمان چرخیدن است به همین دلیل خرید بلبرینگ یکی از نیاز های اصلی صنایع امروزی محسوب می شود.

بلبرینگ اصلی و تقلبی

این روزها متاسفانه بازار بلبرینگ‌ها و رولبرینگ‌های تقلبی بسیار داغ شده است. به همین دلیل بزرگ‌ترین دغدغه هر فردی که به دنبال خرید این قطعات است راه‌های تشخیص آن می‌باشد. یک بلبرینگ تقلبی خیلی سریع خراب می‌شود و یا به درستی کار نمی‌کند. از این رو گاهی حتی باعث از کار افتادن آن دستگاه و در نتیجه خسارت شدید به ما می‌شود.

گرچه که اگر بلبرینگ از مراکز معتبر خریداری نشود گاهی ممکن است تا زمان استفاده از آن متوجه تقلبی بودن قطعه نشویم اما باز هم راه‌های بسیاری وجود دارد که بتوانیم تا حدی اصل بودن آن را در هنگام خرید تشخیص دهیم. ما نیز در اینجا به ۵ مورد از آن اشاره می‌کنیم اما اگر تمایل دارید به صورت کامل با انواع راه‌ها آشنا شوید در مقاله ” روش های تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی” بیشتر در این باره صحبت کردیم.

راه‌های تشخیص بلبرینگ اصلی و تقلبی

  • نوع بسته بندی

رنگ و شکل جعبه و بسته بندی گویای اصل یا تقلبی بودن بلبریگ است.

  • نوشته‌های روی بلبرینگ

فونت نوشته‌های روی بلبرینگ (شماره فنی حک شده بر روی آن) برای هر برند متفاوت است. پس یکی از راه‌های تشخیص، توجه به اندازه و شکل فونت نوشته‌ها است.

  • کشور سازنده

برندهایی مانند SKF و FAG شماره فنی محصولات تولیدی را با توجه به آن کشور حک می‌کنند. مثلا بلبرینگ ZZ608، معمولا در ایتالیا ساخته می‌شود و اگر در این کشور این بلبرینگ که ساخت آلمان است خریداری شود به طور حتم تقلبی است.

  • توجه به کاتالوگ

قبل از خرید باید به کدهای درون کاتالوگ هر برند دقت شود و با کد روی بلبرینگ و جعبه آن تطبیق داده شود.

  • قیمت

طبیعتا یکی دیگر از راه‌های تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی، توجه به قیمت آن است. می‌توان قیمت بلبرینگ را در سایت‌های خارجی چک کرد و با قیمت یورو و دلار و همچنین هزینه حمل، سود فروشنده و انبارداری مقایسه کرد. این کار یک حدود قیمت دست هر خریداری می‌دهد که از این طریق می‌تواند متوجه شود که آیا این بلبرینگ اصل است یا خیر.