لیست قیمت بلبرینگ ۱۴۰۳

قیمت انواع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان صنعتی

تاریخچه بلبرینگ چینی

در دهه ۱۹۶۰ بود که تولیدکنندگان بلبرینگ ژاپنی شروع به گسترش عرضه در بازار های آمریکای شمالی کردند که این بازار توسط تعداد کمی از نام‌ های شناخته شده تولید کننده بلبرینگ در ژاپن در آن زمان رهبری می‌شد. اواسط دهه ۱۹۸۰ بود که سیاست چین در قبال شرکت های خصوصی تغییر کرد. دولت چین صنعت بلبرینگ را شناسایی کرد و با استفاده از منابع خود آن بازار را مورد هدف قرار داد تا چین را به تولیدکننده بلبرینگ در سطح جهانی تبدیل کند. این منجر به راه اندازی هزاران شرکت کوچک بلبرینگ چینی و در طول زمان بازسازی بسیاری از شرکت های بزرگ دولتی شد. در راستای این هدف دولت چین، استاندارد هایی را برای صنعت بلبرینگ تنظیم کرده بود که اکثر آن ها بر اساس استاندارد های ISO و ABMA تعیین شده بودند و مراکز تحقیقاتی و آزمایشی دولتی در سراسر چین گسترش یافتند تا به تولید کنندگان کمک کنند تا بلبرینگ چینی با کیفیت بالا تولید شود و قیمت بلبرینگ چینی را بسیار ارزان تر از رقبای خارجی اعلام کنند. برای مقایسه، در اوایل دهه ۱۹۹۰، فروش بلبرینگ چینی برای چرخ های چمدان، اسکیت های غلتکی و نوار نقاله های کم سرعت انجام می شد؛ اما در اواخر دهه ۱۹۹۰، خرید بلبرینگ چینی با کیفیت، برای موتورهای الکتریکی در کاربردهای با سرعت متوسط مانند ابزارهای برقی، جاروبرقی و … گسترش یافت. این هزاران شرکت کوچک بلبرینگ چینی که متولد شده‌اند، اکنون چرخه تکاملی را ادامه می دهند که سهم عظیمی در بازار جهانی بلبرینگ دارند. و امروزه نمایندگی بلبرینگ چینی در سراسر جهان قابل مشاهده است که به فروش بلبرینگ چینی از بهترین برندهای موجود مشغول اند.

بلبرینگ چینی و تجارت جهانی

همانطور که همه ی ما می دانیم، بیش از ۷۰ درصد از سهم بازار بلبرینگ جهان در اختیار ده شرکت برتر گروه بلبرینگ چند ملیتی است. در این میان، ایالات متحده ۲۳ درصد، اتحادیه اروپا ۲۱ درصد و ژاپن ۱۹ درصد از بازار جهانی را در اختیار دارند و این بازار اساساً تحت سلطه پنج شرکت مانند NSK ژاپن، SKF سوئد، FAG آلمان و TIMKEN ایالات متحده است. این برند ها در ایران و در شرکت دیجی برینگ در دسترس هستند به عنوان مثال این شرکت بهترین قیمت بلبرینگ NSK را ارائه میدهد.با در نظر گرفتن این آمار متوجه می شویم که بازار رده بالای صنعت بلبرینگ جهان در انحصار شرکت های فوق است، در حالی که بازار متوسط و پایین عمدتاً در تصرف بلبرینگ چینی است و چین به تنهایی دارای هزاران تولید کننده بلبرینگ است که هر کدام توانمندی متفاوتی در تولید بلبرینگ چینی ارائه کرده است. برای اینکه دیدگاهی از این موضوع داشته باشید، تنها در استان جیانگ سو بیش از ۲۰۰۰ تولید کننده بلبرینگ چینی وجود دارد.
باید اشاره کرد که هر شرکت یا شخصی که قصد خرید بلبرینگ چینی ارزان را دارد، باید حداقل هنگام خرید بلبرینگ چینی به موارد زیر پای بند باشد:
رمز موفقیت در خرید بلبرینگ چینی این است که نیازها و اهداف خود را شناسایی کنید. انواع بلبرینگ های مورد نیاز خود را ارزیابی کنید. محدوده اندازه، ترجیحا بر اساس اندازه و حجم دستگاه مورد نیاز را بدانید. این گروه ها را در اولویت قرار دهید. پتانسیل دلار و قیمت بلبرینگ چینی را ارزیابی کنید تا ببینید آیا شرکت های تولید کننده بلبرینگ چینی علاقه مند تجارت هستند یا خیر. به یاد داشته باشید، چین در قبال همه ی محصولات تولیدی خود مخصوصا بلبرینگ چینی، با طرز فکر تولید انبوه عمل می کند. سفر به چین برای خرید بلبرینگ چینی در تعداد کم به احتمال زیاد به نفع خریدار نیست؛ البته لازم به ذکر است که شرکت های چینی به آسانی مجوز نمایندگی فروش بلبرینگ چینی را اعطا می کنند و این به عملی شدن پروژه کمک می کند و در لیست قیمت بلبرینگ چینی، چه در هنگام خرید و چه فروش بلبرینگ چینی تاثیر به سزایی دارد.