کجا بخرم

این روزها لوازم و ابزار صنعتی قیمتشان افزایش پیدا کرده است. به همین علت افراد به دنبال بلبرینگ ارزان قیمت هستند. امروزه یکی از دغدغه های مهم صنعت کاران پیدا کردن یک بلبرینگ ارزان صنعتی برای دستگاه های خود است. در میان انواع مختلف این قطعه ی صنعتی، ارزان ترین قیمت ، متعلق به نوع چینی آن است. در  شما می توانید انواع  ارزان قیمت را با بهترین کیفیت و در هر تعدادی به صورت اینترنتی سفارش دهید.
همان طور که می دانید، بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند و هرکس باید متناسب با دستگاهی که دارد مناسب ترین نوع آن را انتخاب کند. این قطعه یکی از انواع پرکاربرد می باشد که توسط گوی هایی از جنس فولاد، به چرخش در می آید وتا حد زیادی قدرت تحمل بار محوری و شعاعی را دارد. این قطعه دارای انواع مختلفی است.

قیمت  به چه مواردی بستگی دارد

قیمت محصولات صنعتی مثل یاتاقان صنعتی دارای نوسانات بسیار بالایی است. قیمت گذاری بلبرینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر برندی قیمت گذاری مختص به محصولات خود را دارد. اینکه آن  از چه ساخته شده باشد، مواد اولیه آن ایرانی یا وارداتی باشد و به تعدادی خریداری شود، از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت گذاری  اثر دارند.
به چه بلبرینگی بلبرینگ ارزان می گویند؟
SKF ساخت کشور سوئد بوده و یکی از برند های معتبر در بازار است که نسبت به کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز دارد و همچنین نسبت به برند های دیگه رقابت بیشتری دارد. ب SKF در واقع متعلق به کشور سوئد است، ولی نسخه چینی و آلمان هم از این نوع محصول تولید می شود و قیمت مناسب تری نسبت به نسخه سوئدی دارد.
بعضی از افراد بدون داشتن اطلاعات از قیمت بلبرینگ، از شرکت هایی که برای فروش  است و معتبر نیستند از محصولات آن  با قیمت ارزان خریداری می کنند بدون آن که از کیفیت آن مطلع باشند و فکر می کنند از نظر اقتصادی برای آن ها به صرفه تر است و بعد از مدت بسیار کوتاه این بلبرینگ ها به علت نداشتن کیفیت مناسب ممکن است از کار بیفتد و خراب شود.
اگر قصد خرید بلبرینگ ارزان قیمت دارید و نمی دانید از کدام یک از برندهای موجود در بازار استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم از کارشناسان فنی ما در  آژند باستفاده نمایید تا ضمن اطلاع از لیست قیمت  آنلاین علاوه بر انتخاب و خرید  با قیمت پایین از کیفیت قابل قبول هم بهره مند شوید. شما می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان  آژند برینگ تماس بگیرید و از این مشاوره رایگان بهره مند شوید.

آیا خرید  ارزان توصیه می شود

اینکه شما قصد خرید بلبرینگ ارزان قیمت یا گران قیمت دارید، یک مسئله شخصی است و به نظر و بودجه شما بستگی دارد. پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خرید  عواملی همچون میزان بار وارده بر روی بلبرینگ، مقدار لقی، سرعت چرخش بلبرینگ، میزان سختی مورد نظر، دمای محیط، نوع روانکار مورد استفاده و بسیاری دیگر از فاکتور ها را مد نظر داشته باشید و سپس خرید را به صورت اینترنتی از بلبرینگ آژند انجام دهید.
برای خرید بلبرینگ ارزان باید به موارد مختلفی توجه کرد از جمله، یکی از مهم ترین نکات برای خرید بلبرینگ، برند محصول بوده که متاسفانه هیچ یک از خریداران به این موضوع توجه کافی نمی کنند. بلبرینگ ها دارای برند های مختلفی هستند که هر یک از این برند ها کیفیت و حتی قیمت های متفاوتی دارند.
ما این را می دانیم که هر چه کیفیت و قیمت یک بلبرینگ بالا باشد، احتمالا دوام و طول عمر و کارکرد آن بیشتر خواهد بود و هر چه خرید  ارزان باشد طول عمر آن کمتر می شود. در نتیجه باید گفت که همه ی این موارد بستگی به کیفیت بلبرینگ مورد نظر شما دارد.

ارزان ترین قیمت بلبرینگ

بلبرینگ MASTER از سری کالاهای ساخت کشور چین است که توانسته با توجه به قیمت مناسبی که دارد توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. شیار عمیق یا محصولات سری ۶ هزار و رولبرینگ های مخروطی مارک master از پر مصرف ترین محصولات این کارخانه چینی به حساب می آید.
۳star از دیگر محصولات تولید کشور چین بوده که امروزه شاهد وجود طیف گسترده ای از مجصولات با مارک ۳star یا سه ستاره هستیم.  مارک ۳star علاوه بر کیفیت قابل قبولی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. محصولات شیار عمیق یاتاقان های مارک تری استار از محصولات رایج این کارخانه چینی در بازار ایران است.
بلبرینگ و رولبرینگ های مارک ۲M هم مانند  ۳star از جدیدترین مارک های بلبرینگ تولید کشور چین است. بلبرینگ سری شیار عمیق و رولبرینگ های مخروطی از بیرینگ های پرطرفدار این مارک چینی به حساب می آیند.
اینکه ارزان ترین قیمت  مربوط به کدام یک از برندهاست، بستگی به مدل انتخابی شما دارد. شما می توانید با هر بودجه قیمتی محصول مورد نظر خود را از   آژندخرید نمایید.