بلبرینگ مینیاتوری | بلبرینگ سایز کوچک

تعریف بلبرینگ مینیاتوری یا بلبرینگ سایز کوچک

بلبرینگ های سایز کوچک (بلبرینگ کوچک) که به عنوان بلبرینگ مینیاتوری نیز شناخته می شوند ، بعلت ویژگی سایز کوچک در صنایع خاص از آنها استفاده می شود، رنج اندازه بلبرینگ های مینیـاتـوری از حدود ۱.۵ میلیمتر شروع شده و تا حدود ۹ میلیمتر جزو طبقه بندی بلبرینگ های اندازه کوچک تقسیم بندی می شوند.

کاربرد بلبرینگ مینیاتوری

بلبرینگ های اندازه کوچک یا همان بلبرینـگ ها در صنایع مختلف کاربرد دارند از جمله در ژیرسکوپ های مینیاتوری ، دستگاه های سنجش هوا (باد سنج) ، گیربکس های مینیاتوری ، فرز های دندانپزشکـی و ….. استفاده می شوند.

در غالب موارد جنس مورد استفاده در بدنه بلبرینگ های  مینیاتوری از آلیاژ  SAE 52100 chrome steel یا DIN 100 Cr 6 میباشد که یک فولاد کم آلیاژ کروم دار است و درصد عناصر آلیاژی آن بصورت تقریبی ۲ درصد کروم و ۰.۵ درصد منگنز می باشد .

تکنولوژی بکار رفته در ساخت بلبرینگ های مینیـاتـوری بسیار پیشرفته است به همین علت شرکت های محدودی در سطح جهانی هستند که در زمینه ساخت بلبرینگ های مینیـاتـوری فعالیت می کنند.

سازنده های بلبرینگ مینیاتوری

همانطور گفته شد تکنولوژی ساخت بلبرینگ های اندازه کوچک یا همان ریز بلبرینگ تکنولوژی نسبتا پیشرفته ایی است لذا شرکت های محدودی در زمینه ساخت بلبرینگ مینیاتوری فعالیت می کنند .

فروشگاه بلبرینگ آژند به استحضار می رساند با سابقه بیش از ۲۵ سال در امر واردات و توزیع بلبرینگ(AACHEN-آخن) و قطعات صنعتی با هدف قرار دادن كیفیت مطلوب ، گامی در این جهت برداشته است. این گروه تمام تلاش خود را داشته كه بعنوان یك مرجع مفید به خواسته مشتریان عزیز پاسخ دهد و هم اكنون اجناس خود را برای شركت های راهسازی ؛ كشاورزی ؛ سیمان ؛ پتروشیمی ؛ شركت های فولادی  را با برند آخن توزیع می نماید. بلبرینگ آژند تنها نماینده انحصاری آخن و وارد كننده برند آخن می باشد و كلیه اجناس دارای گارانتی می باشد

برای خرید و یا استعلام خرید انواع بلبرینگ مینیاتوری و بلبرینگskfو بلبرینگFAG با کمترین قیمت برای همکاران و قیمت عمده فروشی با شماره های ما تماس بگیرید

 

معرفی بلبرینگ مینیاتوری

یکی از این شرکت های معتبر شرکت Minebea Group Company است که در حدود ۶۰ درصد از بازار بلبرینگ های میناتوری را در اختیار دارد. این شرکت بلبرینگ های خود را با نام تجاری NMB عرضه می کند و دفتر مرکزی در دیترویت در ایالت میشیگان است. این شرکت از سال ۱۹۶۸ میلادی در زمینـــه های صنعتی فعال است .

کاربرد بلبرینگ و رولبرینگ‌های سایز کوچک (بلبرینگ سایز کوچک) با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های صنعتی که با ظرافت بیشتری کار می کنند بیشتر شده است ، به طوریکه در حال حاضر تقریبا تمام شرکت های معتبر بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ) سازی در حال رقابت با یکدیگر در ساخت بلبرینگ کوچکتر با دقت بیشتر و توان تحمل بیشتر بار هستند .

معرفی بلبرینگ مینیاتوری

استاندارهایی که شرکت های بیرینگ سازی در مورد بلبرینگ و رولبرینگ‌ها در حال ارتقا دادن هستند شامل کار در سرعت های بالا ، قابلیت تحمل بار شعاعی و محوری و تحمل بار بالا می باشد .

اندازه بلبرینگ

بلبرینگ و رولبرینگ‌های مینیاتوری در دو استاندارد متریک و اینچی تولید می شوند که در کشور ما چون اکثر صنایع با سیستم متریک کار میکنند (البته بجز صنایع نظامی) بیشتر بلبرینگ و رولبرینگ‌های مینیاتوری متریک مورد استفاده قرار می گیرند.

از سازنده های دیگر بلبرینگ های سایز کوچک میتوان به شرکت EZO که یک شرکت ژاپنی است اشاره کرد که محصولات با دقت بالا و کیفیت بالا تولید میکند

آدرس : خیابان سعدی جنوبی خیابان امیر كبیر كوچه ناظم الاطبا ء شمالی پاساژ تهران پلاك ۱۲۴تلفن : ۱۰ خط سانترال ۰۲۱۳۶۶۱۳۲۹۶فكس :۰۲۱۳۳۹۵۹۵۳۵همراه :۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷همراه :۰۹۱۲۹۲۲۸۹۱۹صفحه اینستاگرام ما

Comments are closed.