فروش عمده بلبرینگ ژاپنی – فروش انواع بلبرنگ های ژاپنی ، چینی

جهت خرید عمده بلبرینگ ژاپنی با ما تماس بگیرید

آدرس : خیابان سعدی جنوبی خیابان امیر كبیر كوچه ناظم الاطبا ء شمالی پاساژ تهران پلاك ۱۲۴تلفن : ۱۰ خط سانترال ۰۲۱۳۶۶۱۳۲۹۶فكس :۰۲۱۳۳۹۵۹۵۳۵همراه :۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷همراه :۰۹۱۲۹۲۲۸۹۱۹صفحه اینستاگرام ما

ژاپن یکی از کشور هایی است که بهترین صنایع دنیا را در اختیار دارد و در زمینه تولید انواع بلبرینگ پیشرو است بلبرینگ ژاپن یکی از با کیفیت ترین بلبرینگ ها محسوب می شود.

از محبوب ترین و باکیفیت ترین برند های ژاپنی میتوان به KOYO  , NACHI و NSK اشاره کرد.

مقدمه ای درباره بلبرینگ ژاپن:

در خصوص ساخت و‌ تولید بلبرینگ ها ، کشور ژاپن در صدر قرار دارد و بهترین بلبرینگ ها را تولید می کند.

بلبرینگ ژاپن نیز نمونه ای از این محصولات بوده که مانند بلبرینگ چینی از کیفیت بالایی برخوردار است و مورد توجه و استقبال بسیارری از صنعتگران واقع گردیده.

بلبرینگ های ژاپنی در انواع مختلفی موجود هستند و‌ هرکدام بنا به ویژگی های منحصر به فرد خود در موارد مختلف در صنعت به کار می روند.

برای مثال بلبرینگ koyo که ساخت کشور ژاپن می باشد نمونه ای از آنها بوده که از لحاظ کارکرد و جنس در سطح بالایی قرار دارند.

همچنین این بلبرینگ ها از قیمت مناسبی برخوردارند که همین موضوع در کنار کیفیت بالای آنها موجب شده تا در کشور های گوناگون استفاده از آنها مشاهده گردد.

بلبرینگ ناچی NACHI

این برند که از تولیدات شرکت مادر NACHI-FUJIKOSHI CROP می باشد به علت کیفیت بالای ساخت و دارا بودن قیمت مناسب یکی از برند های پرفروش بلبرینگ در کشور میباشد.

بلبرینگ کویو Koyo

این برند موفق امروزه تولید کننده تمامی انواع بلبرینگ از بلبرینگ مینیاتوری با قطر حدود یک میلیمتر تا بلبرینگ های بزرگ صنعتی با قطرحدود پنج میلیمتر میباشد.

بلبرینگ NSK

شرکت NSK از قدیمی ترین شرکت های صنعتی تولید بلبرینگ ژاپنی می باشد که بیشترین تولیدات ژاپن در این محصول در انحصار این شرکت می باشد. این برند امروزه در کارخانه های  بیش از شصت کشور دنیا تولید و عرضه میگردد که بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر با بهترین کیفیت و قیمت این برند را برای شما فراهم کرده است که می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری آن ها را خریداری کنید .

Comments are closed.