بلبرینگ PFI مدل ۶۲۰۰ ۲RS

سایز این نوع بلبرینگ ۹   –   ۳۰  –   ۱۰ میلی متر می باشد.

این محصول ساخت کشور چین است که در مقایسه با سایر بلبرینگ ها در کنار داشتن کیفیت خوب از قیمت مناسب تری نیز برخوردار می باشد.

جهت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره ی فروش بلبرینگ و یا محصولات صنعتی دیگر نظیر یاتاقان صنعتی به مقالات دیگر ما در این وب سایت مراجعه فرمایید.

بلبرینگ PFI مدل ۶۲۰۰ ۲RS

درباره ی ما

فروشگاه بلبرینگ آژند به استحضار می رساند با سابقه بیش از ۲۵ سال در امر واردات و توزیع بلبرینگ(AACHEN-آخن) و قطعات صنعتی با هدف قرار دادن كیفیت مطلوب ، گامی در این جهت برداشته است.این گروه تمام تلاش خود را داشته كه بعنوان یك مرجع مفید به خواسته مشتریان عزیز پاسخ دهد و هم اكنون اجناس خود را برای شركت های راهسازی ؛ كشاورزی ؛ سیمان ؛ پتروشیمی ؛ شركت های فولادی  را با برند آخن توزیع می نماید.بلبرینگ آژند تنها نماینده انحصاری آخن و وارد كننده برند آخن می باشد و كلیه اجناس دارای گارانتی می باشد.

واردات بلبرینگ skf واردات و پخش بلبرینگ skf در تهران , سایر نقاط کشور عامل فروش محصولات skf توزیع کلیه بلبرینگ های صنعتی کشاورزی خودرو با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت از بهترین برندهای جهان KG,DPI,koyo,NACHI,SKF,FAG,TIMKEN ,URB ,ZKL,…………… توزیع کننده یاتاقان های صنعتی UCP,UCFL,UCF,UCT ,…. توزیع کننده انواع رولبرینگهای صنعتی و سوزنی توزیع کننده کاسه نمد و اورینک و پکینگ توزیع کننده روغن ها و گریس های نسوز جهت اطلاع از قیمت و اورجینال بودن کالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید