نمايندگي بلبرينگ skf

فروشگاه بلبرینگ آژند بزرگترین واردکننده و تامین کننده، آمادگی خود در زمینه های فروش بلبرینگ کف گرد با برند های معتبر جهانی، خرید بلبرینگ کف گرد با برند های معتبر جهانی، ارائه قیمت بلبرینگ کف گرد اعم از اراده قیمت های ریالی و ارزی، ارائه کاتالوگ بلبرینگ کف گرد در زمینه انواع برند ها، ارائه انواع بلبرینگ کف گرد، ارائه ابعاد بلبرینگ کف گرد و دیگر المان های طرح در این زمینه، ارائه راهکار و پیشنهاد در زمینه کاربرد بلبرینگ کف گرد و همچنین دیگر محصولات مانند بیرینگ کف گرد و یاتاقان کف گرد اعلام می نماید.

بلبرینگ کف گرد چیست؟

بلبرينگ كف گرد
بلبرينگ كف گرد

 

بلبرینگ کف گرد دارای قابلیت تحمل بار محوری می باشد. این بلبرینگ ها به صورت یک و دو طرفه ساخته شده و جهت استفاده در سرعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اجزا بلبرینگ کف گرد قابلیت دمونتاژ داشته و به راحتی می توانند مونتاژ شوند. از ویژگی های بلبرینگ کف گرد می توان به دقت عملکرد و ظرفیت تحمل بار بالا اشاره نمود.

انواع بلبرینگ کف گرد

  1. بلبرینگ های کف گرد یک طرفه
  2. بلبرینگ های کف گرد یک طرفه با واشر محفظه کروی و واشر نگهدارنده
  3. بلبرینگ های کف گرد دو طرفه
بلبرینگ کف گرد یک ردیفه

Single Direction Thrust Ball Bearing

بلبرینگ های کف گرد یک جهته برای تحمل بار و موقعیت دهی یک طرفه شفت مناسب است و نباید به هیچ عنوان تحت نیروی شعاعی قرار گیرد. بلبرینگ های کف گرد یک جهته از قفسه به همراه ساچمه و یک واشر محفظه با شیار ساچمه و یک واشر با شیار ساچمه می باشد. این بلبرینگ ها به صورت های مختلفی مانند: تخت، مسطح، قوسی شکل ساحته شده و در حالتی که از یک واشر نشیمن گاه استفاده گردد، بیرینگ قادر به تطابق با ناهمراستایی اولیه با شفت خواهد داشت. همچنین این بلبرینگ قابل دمونتاژ شدن بوده و قابلیت نصب ساده را دارد.

بیشتر بخوانید…………………

نمايندگي بلبرينگ skf

فروشگاه اينترنتي بلبرينگ skf

بلبرينگ skf چيست

وارد كننده بلبرينگ skf

رولبرينگ و بلبرينگ skf

رولبرينگ و بلبرينگ اس كا اف

فروش بلبرينگ skf

فروش بلبرينگ صنعتي skf

بلبرينگ صنعتي skf

بلبرينگ صنعتي fag

بلبرينگ صنعتي اف آ گ