بلبرینگ KG

فروش بلبرینگ FAG SKF فروش بلبرینگ صنعتی رولبرینگ نمایندگی فروش بلبرینگ قیمت بلبرینگ

 

فروش بلبرینگ اصلی:
با توجه به واردات بلبرینگ از نمایندگی های رسمی بلبرینگ SKF و FAG در خارج از ایران با اطمینان خاطر از کیفیت و اصالت بلبرینگ از ما خرید کنید.
بلبرینگ SKF و بلبرینگ FAG با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند و همینطور با توجه به پوشش دهی تنوع بسیار زیاد انواع بلبرینگ و رولبرینگ ها در بین تمام متقاضیان و صنعت گران که نیاز به بلبرینگ صنعتی با کیفیت دارند محبوب هستند اما با توجه به زیاد شدن بلبرینگ تقلبی از نوع بلبرینگ SKF و بلبرینگ FAG و همینطور با توجه به دشوار بودن تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی بسیاری از مشتریان برای خرید بلبرینگ رولبرینگ با مشکل مواجه هستند و دیده شده گاهی خریداران بلبرینگ به علت کمتر بودن قیمت و تنها با معیار قرار دادن قیمت بلبرینگ به اشتباه بلبرینگ تقلبی خریداری کرده اند و این موضوع باعث بوجود آمدن مشکلات بعدی و بروز ضرر و خسارت به خود آنها شده است.
از این رو توصیه می شود برای خرید بلبرینگ از فروشگاه و شرکت هایی خرید کنید که در امر فروش بلبرینگ معتبر و خوشنام باشند و همینطور هنگام فروش بلبرینگ اصالت بلبرینگ و رولبرینگ را تائید و گارانتی نمایند.
آژند بلبرینگ در هنگام فروش بلبرینگ و رولبرینگ تمامی بلبرینگ و رولبرینگ های پیشنهادی خود از نظر اصالت کالا تائید و گارانتی می نماید.
قیمت بلبرینگ:
آژند بلبرینگ مستقیما اقدام به واردات بلبرینگ و فروش بلبرینگ و رولبرینگ می نماید و با توجه به نبود واسطه گری و دسته اول بودن، به شما اطمینان داده می شود که پایین ترین قیمت بلبرینگ را دریافت خواهید کرد.
البته به تمام مصرف کنندگان گرامی توصیه می شود که در هنگام خرید بلبرینگ و رولبرینگ علاوه بر قیمت بلبرینگ به معیار اصلی بودن بلبرینگ نیز توجه فرمایند چرا که قیمت بلبرینگ اصلی قطعا از بلبرینگ تقلبی بیشتر خواهد بود. زیرا هرگز جنس با کیفیت و اصلی به قیمت پایین به فروش نمی رسد و به قول معروف هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست.
فروش بلبرینگ ژاپنی:
بلبرینگ ژاپنی از جمله بلبرینگ هایی هستن که از نظر قیمت نسبت به بلبرینگ SKF و بلبرینگ FAG ارزانتر هستند اما از نظر کیفیت خیلی ضعیف تر نیستند و برای آن دسته از مشتریانی که نیاز به کیفیت مناسب دارند و قیمت بلبرینگ و یاتاقان هم اهمیت دارد میتوانند از بلبرینگ های ژاپنی استفاده کنند.
کشور ژاپن با توجه به در اختیار داشتن تکنولوژی و علم روز و همینطورصنایع پیشرفته توانسته اند در امر تولید بلبرینگ ژاپنی و همینطور یاتاقان ژاپنی در بین صنایع تولید بلبرینگ و یاتاقان به عنوان برند های با کیفیت مطرح شوند.
برخی از برند های مطرح و معتبر بلبرینگ ژاپنی و یاتاقان ژاپنی عبارتند از: NACHI, KOYO, NSK, NTN, ASAHI, FYH
اکثر یاتاقان های تولیدی کشور ژاپن از دو برند FYH و ASAHI می باشند که از کیفیت مطلوبی برخوردارند.
واردات و فروش بلبرینگ های ژاپنی با برند های مطرح از جمله NACHI , KOYO, NTN
جهت اطلاع از موجودی انبار و همینطور قیمت بلبرینگ های ژاپنی کلیک کنید. بلبرینگ ژاپنی
بلبرینگ چینی به علت قیمت پایین مورد توجه خیلی از مشتریان در ایران قرار گرفته اند. امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده بلبرینگ چینی با توجه به مصرف بسیار بلبرینگ های تولیدی کشور چین به سمت بالا بردن کیفیت بلبرینگ های خود قدم برداشته اند و توانسته اند در بین مشتریان جایی پیدا کنند.
شرکت های سازنده بلبرینگ چینی امروزه توانسته اند با بهبود بخشیدن به آلیاژ تولیدات خود بلبرینگ و رولبرینگ هایی را تولید کنند که توجیه اقتصادی نیز برای آن دسته از مشتریان خود که نیاز به کیفیت نسبی و قیمت پایین تر دارند برقرار کنند.
به جهت پاسخ گویی به تنوع نیاز مشتریان بلبرینگ و رولبرینگ که نیاز به بلبرینگ ارزان قیمت دارند اقدام به واردات و فروش بلبرینگ های چینی نمودیم تا طیف گسترده تری از مشتریان بلبرینگ و رولبرینگ های ارزان قیمت را نیز پوشش دهیم.
برخی از برند های مطرح و معتبر بلبرینگ چینی و یاتاقان چینی عبارتند از: KG, DUF, ZWZ, BW, KYK, PFI
برای اطلاع از موجودی بلبرینگ های چینی کلیک کنید قیمت بلبرینگ چینی
جهت رفاه حال مشتریان و خریدارن بلبرینگ امکان خرید غیرحضوری و تلفنی نیز فراهم میباشد و مشتریان محترم میتوانند استعلام قیمت بلبرینگ های درخواستی خود را به آدرس ایمیل و یا از طریق واتس آپ و تلگرام ارسال نمایند تا در اسرع وقت قیمت بلبرینگ های درخواستی اعلام شود و یا در صورت نیاز پیش فاکتور بلبرینگ جهت فروش بلبرینگ ارسال گردد.
ما به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم بلبرینگ های خریداری شده در کوتاه ترین زمان و با رعایت موارد حمل دقیق به سرتاسر کشور ارسال خواهد شد.
لطفا جهت اطلاع از موجودی انواع بلبرینگ ها و همچنین قیمت بلبرینگ ها با بخش فروش بلبرینگ تماس حاصل فرمایید