بلبرینگ آخن

فروش بلبرینگ با گارانتی

فروشگاه بلبرینگ آژند با تجربه و حضور فعال در صنعت کشور و همچنین ارتباط با بهترین کارخانه های تولید بیرینگ دنیا تامین کننده ی انواع فروش بلبرینگ با گارانتی بیرینگ با نام تجاری بلبرینگ آژند می باشد.

کیفیت عالی، خدمات پس از فروش مطلوب و گارانتی بی قید و شرط موجود در کالاهای بلبرینگ آژند، باعث شد که این برند به سرعت  مورد توجه و استقبال زیاد خودروسازان، مجموعه سازان، تولیدکنندگان لوازم خانگی و نمایندگیهای مجاز ایران خودرو وسایپا و غیره قرار گیرد.
این استقبال خوب، مسئولیت و دقت ما را در بالا ماندن کیفیت و اضافه کردن اقلام موجود دو چندان کرد و در همین راستا، برند بلبرینگ اسپرینگ را با کالا های متفاوت از قبیل انواع بلبرینگ اسپرینگ، گریس اسپرینگ و لنت اسپرینگ به ثبت رساندیم.
برند جدید آخن فروش بلبرینگ با گارانتی نیز در سال گذشته فعالیت خود را در زمینه انواع بیرینگ، سرپلوس و مشعلی با نام بلبرینگ آژند آغاز کرده است.

بلبرینگ KG

گارانتی فروشگاه بلبرینگ آژند به چه صورت است؟

با توجه به اطمینان از کیفیت بالای کالای خود اقدام به قبول گارانتی یکساله بی قید و شرط کرده است. با توجه به وجود برندهای مختلف در بازار، تجارت بلبرینگ حامد برای شناسایی بهتر کالای برگشتی خود، برند و تاریخ تولید کالا در هر دو سوی همه ی محصولات درج شده است؛ به همین دلیل کالای معیوب برگشتی باید به صورت کامل موجود باشد و از تعویض کالای ناقص یا یکطرفه معضوریم.
تاریخ تولید به شرح زیر روی کالاها درج شده است:

NINE ۲۰۰۹
TEN ۲۰۱۰
ELEVEN ۲۰۱۱
TWELVE ۲۰۱۲
THIRTEEN ۲۰۱۳
FOURTEEN ۲۰۱۴
FIFTEEN ۲۰۱۵
SIXTEEN ۲۰۱۶
SEVENTEEN ۲۰۱۷

گارانتی فروشگاه بلبرینگ آژند

با توجه به اطمینان از کیفیت بالای کالای خود اقدام به قبول گارانتی یکساله بی قید و شرط کرده است. با توجه به وجود برندهای مختلف در بازار، تجارت بلبرینگ

برای شناسایی بهتر کالای برگشتی خود، برند و تاریخ تولید کالا در هر دو سوی همه ی محصولات درج شده است؛

مهرشاد کنگرلو