بلبرينگ ژاپني

بلبرینگ ژاپنی از جمله بلبرینگ هایی هستن که از نظر قیمت نسبت به بلبرینگ SKF و بلبرینگ FAG ارزانتر هستند اما از نظر کیفیت خیلی ضعیف تر نیستند و برای آن دسته از مشتریانی که نیاز به کیفیت مناسب دارند و قیمت بلبرینگ و یاتاقان هم اهمیت دارد میتوانند از بلبرینگ های ژاپنی استفاده کنند.
کشور ژاپن با توجه به در اختیار داشتن تکنولوژی و علم روز و همینطورصنایع پیشرفته توانسته اند در امر تولید بلبرینگ ژاپنی و همینطور یاتاقان ژاپنی در بین صنایع تولید بلبرینگ و یاتاقان به عنوان برند های با کیفیت مطرح شوند.
برخی از برند های مطرح و معتبر بلبرینگ ژاپنی و یاتاقان ژاپنی عبارتند از:
NACHI, KOYO, NSK, NTN, ASAHI, FYH
بلبرینگ NACHI
بلبرینگ KOYO
بلبرینگ NSK
بلبرینگ NTN

بلبرينگ ژاپني

اکثر یاتاقان های تولیدی کشور ژاپن از دو برند FYH و ASAHI می باشند که از کیفیت مطلوبی برخوردارند.
شرکت NSK بیشتر بلبرینگ های ژاپنی تولید میکند که برای صنعت خودرو مورد استفاده قرار میگیرند.
یکی دیگر از شرکت های تولید کننده بلبرینگ ژاپنی، شرکت بلبرینگ EZO می باشد، این شرکت بلبرینگ های خاص معمولا تولید میکند که بلبرینگ های مینیاتوری هستند و از جنس استیل میباشند.
شرکت های ژاپنی توانسته اند در امر تولید بلبرینگ پیشرفت قابل توجه ای کنند و بلبرینگ های خاص راتولید کنند برای مثال شرکت بلبرینگ NSK توانسته بلبرینگ های دور بالا که بیشتر در دستگاه های CNC مورد استفاده قرار می گیرند را تولید کند و از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

بلبرينگ ژاپني

کیفیت بلبرینگ ژاپنی و یاتاقان ژاپنی باعث شد که بسیاری از مشتریان و مصرف کننده گان بلبرینگ و یاتاقان به سمت مصرف بلبرینگ ژاپنی روی بیاورند و به خاطر همین موضوع متاسفانه برخی از سودجویان به سمت تولید بلبرینگ و یاتاقان تقلبی ژاپنی روی آورده اند.

ما به مشتریان خود توصیه میکنیم برای خرید بلبرینگ ژاپنی و یاتاقان ژاپنی از شرکت ها و فروشگاه های معتبر خرید کنند تا کالای بی کیفیت را به جای کالای اصلی نخرند.
فروشگاه بلبرینگ آژند همواره به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که تمامی بلبرینگ های ژاپنی و یاتاقان های ژاپنی که به مشتریان خود ارائه می دهد از نوع اصلی بوده و همه گی دارای اصالت می باشند.

جهت خرید بلبرینگ آخن با ما تماس بگیرید

آدرس : خیابان سعدی جنوبی خیابان امیر كبیر كوچه ناظم الاطبا ء شمالی پاساژ تهران پلاك ۱۲۴ تلفن : ۱۰ خط سانترال ۰۲۱۳۶۶۱۳۲۹۶ فكس :۰۲۱۳۳۹۵۹۵۳۵ همراه :۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷ همراه :۰۹۱۲۹۲۲۸۹۱۹