خرید بلبرینگ اصل با ضمانت و گارانتی

هر دستگاه شامل قطعات مکانیکی، از قطعه‌های مصرفی و دائمی متعددی تشکیل شده‌اند. برای هریک از این قطعات طول عمر مفیدی درنظر گرفته می‌شود و پیش از فرسودگی باید به آنها رسیدگی کرد تا دستگاه بهترین عملکرد را ارائه دهد. بلبرینگ یکی از قطعات کوچک و مصرفی خودرو است که وظیفه‌ی آن کاهش اصطکاک بین دو قطعه و جلوگیری از کشیده شدن دو جسم به یکدیگر است.شما می‌توانید انواع بلبرینگ‌ها را از گروه لوازم یدکی خودرو مشاهده کنید. در ادامه به مشخصات بلبرینگ، انواع آن و مهم‌ترین نکات هنگام خرید آنلاین این کالا می‌پردازیم.

فروشگاه بلبرینگ آژند
بلبرینگ
بلبرینگ آخن
بلبرینگ صنعتی
خرید بلبرینگ
فروش بلبرینگ
کد های بلبرینگ

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ‌ به شکل خاصی از یاتاقان گفته می‌شود. یاتاقان به Bearing یا بیرینگ نیز گفته می‌شود که می‌توان آن را در اغلب دستگاه‌های مکانیکی  و صنعتی یافت. یاتاقان‌های غلتشی یا ساچمه‌ای را بلبرینگ می‌گویند. برای آنکه بدانیم کار بلبرینگ چیست باید نگاه متفاوتی نسبت به اجزای داخلی دستگاه داشته باشیم. این قطعه مهم و کوچک وظیفه به حرکت درآوردن اجسام سنگین را بر عهده دارد و مانع از ساییدگی آنها به یکدیگر می‌شود. اجزای اصلی بلبرینگ‌ها شامل ساچمه، کاسه نمد فلزی و رینگ داخلی و خارجی است. از دیگر انواع بلبرینگ به منظور تحمل بار محوری، شعاعی یا هردو، طراحی شده‌اند از میان آنها می‌توان به بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه‌ای و بلبرینگ های خود تنظیم اشاره کرد. نوعی دیگر از یاتاقان‌های غلتکی، روبرینگ نامیده می‌شود.

چگونه بفهمیم بلبرینگ چرخ خراب است؟

همانطور که گفتیم بلبرینگ‌ها قطعات مصرفی هستند و خراب شدن آنها دارای نشانه‌هایی است که باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال اگر فرسودگی تایرها نابرابر باشد، احتمال خرابی بلبرینگ چرخ وجود دارد. لرزیدن فرمان و صدای ناخوشایند کشیده شدن دو فلز به یکدیگر از دیگر نشانه‌های خرابی بلبرینگ چرخ است. هر خودرو دارای ۴ بلبرینگ برای ۴ چرخ خود است.

چگونه بلبرینگ را روان کنیم؟

بلبرینگ‌ها برای کارکرد مطلوب باید به طور دائم روانکاری شوند. بسیاری از محصولات روانکاری پس از مدتی به علت تماس با مواد مختلف خاصیت خود را از دست می‌دهند بنابراین اضافه کردن مقداری گریس و تصفیه روغن در فواصل زمانی مشخص ضروری است. برای افراد زیادی این سوال مطرح می‌شود که چگونه بلبرینگ را تمیز کنیم. برای تمیز کردن این قطعه دو روش سرد و گرم وجود دارد و از حلال‌های نفتی یا روغن رقیق به همراه قلم موئی استفاده می‌شود.
در این صفحه از محصولات دیجیکالا می‌توانید انواع گوناگون بلبرینگ را مشاهده کنید. دیجی کالا با گردآوری برندهای متنوع طیف گسترده‌ای از محصولات را در اختیار مشتری قرار داده است. فیدار گستر یکی از شرکت‌های تولید کننده قطعات صنعتی از جمله انواع یاتاقان، بلبرینگ و برینگ است. از دیگر برندهای معتبر این محصولات شرکت SKF ، ساخت کشور سوئیس است. شما می‌توانید با خرید آنلاین از دیجیکالا علاوه بر مشاهده قیمت‌ها و مقایسه آنها از کالاهای شگفت‌انگیز و سایر تخفیف ها اطلاع حاصل کنید.

گارانتی فروشگاه بلبرینگ آژند به چه صورت است؟

با توجه به اطمینان از کیفیت بالای کالای خود اقدام به قبول گارانتی یکساله بی قید و شرط کرده است. با توجه به وجود برندهای مختلف در بازار، تجارت

بلبرینگ آژند

 

Comments are closed.