وارد كننده بلبرينگ skf

چگونگی تعیین قیمت بلبرینگ به زبان ساده

تعیین قیمت بلبرینگ با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد از جمله این پارامتر ها شرکت سازنده آن است با توجه به کیفت و شناخته بودن برند قیمت مختلفی دارد از شرکت های معتبر و پیشگــام در عرصه تولید بلبرینگ می توان شرکت های IKO , KYK , SKF , KOYO , NACHI , FAG , NSK , NTN را نام برد.

بلبرینگ های SKF (اس کا اف)

بلبرینگ های SKF ( اس کا اف ) ساخت کشور سوئد میباشند . و یکی از برند های معروف و معتبر در زمینه تولید و فروش بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی در سطح جهان می باشد. شرکت SKF هم اکنون تولید کننده انواع بلبرینگ های صنعتی ، از جمله انواع بیرینگ ها و رولبرینگ ها و یاتاقان ها و رونکارهای بیرینگ ها من جمله گریس های صنعتی ، گریس نسوز و … می باشد .

این شرکت هم اکنون با درا بودن بیش از ۱۰۰ کارخانه در کشورهای مختلف ، در  زمینه تولید بلبرینگ ، یاتاقان و رونکارهای صنعتی یکی از شرکت های پیشرو در تولید  بیرینگ های صنعتی و روانکارهای مرتبط با یاتاقان های صنعتی می باشد .

در ایران  بلبرینگ ها‌ی اس کا اف (SKF) بــه خوبی شناختــه شده هستند و در بازار انواع شماره فنی این بلبرینگ ها موجود می باشند .  حتی در سال های اخیر علارغم ورود برند های دیگر در بازار بلبرینگ کشور بلبرینگ SKF هنوز فروش بسیار خوبی در این بازار بیرینگ های صنعتــی دارند.

در بخش فروش بلبرینگ یک دو سه صنعت به راحتی میتوانید تمامی شماره فنی ها را با هم مقایسه کرده و بلبرینگ مورد نیاز خود را خریداری کنید .

بلبرینگ NTN (اِن تی اِن)

تاریخچه فعالیت شرکت بلبرینگ و رولبرینگ NTN به سال ۱۹۲۰ می گردد ، این شرکت یکی از اولین شرکت های تولید کننده بلبرینگ صنعتی بوده است. بلبرینگ NTN یکی از بلبرینگ های با کیفیت موجود در بازار میباشد شرکت ان تی ان بعنوان سومین شرکت بزرگ تولید کننده بلبرینگ صنعتی ساخت کشور ژاپن است. [مقاله جامع آشنایی با بلبرینگ های ژاپنی را مطالعه کنید ]

شرکت ان تی ان هم اکنون با دارا بودن بیش از ۱۵۰ کارخانه در سرتا سر دنیا انواع بلبرینگ ها و رولبرینگ ها و یاتاقانهای صنعتی را تولید میکند

در کشور ایران این بلبرینگ ها یکی از برند های پرفروش بلبرینگ میباشند و بعلت کیفیت خوب هنوز توانسته اند سهم قابل توجهی از بازار بلبرینگ کشور را داشته باشند

شرکت بلبرینگ و رولبرینگ NTN (ان تی ان)  با همکاری شرکت فرانسوی SNR که در زمینه تحقیقات صنعت بلبرینگ اروپا پیشرو بوده است توانسه حوزه فعالیت خود را در تولید بلبرینگ های کف گرد ، بلبرینگ های سوزنی، بلبرینگ های بشکه‌ایی و بلبرینگ های صنعت کشاورزی گسترش بدهد.

شماره فنی بلبرینگ ها و رولبرینگ ها

همچنین میتوانید مقاله کاملی در مورد شماره فنی انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی را در ” اینجا ” مطالعه فرمایید.

بلبرینگ NSK (اِن اِس کا)​

بلبرینگ و رولبرینگ NSK  یکی از قدیمی ترین شرکتهای صنعتی تولید بلبرینگ و رولبرینگ میباشد این برند ساخت کشور ژاپن می باشد .

بلبرینگ NSK در کنار سایر شرکت های صنعتی بلبرینگ ژاپن سهم عمده ایی در بازار بلبرینگ دنیا دارد .شرکت بلبرینگ و رولبرینگ NSK (ان اس کا ) امروزه در بیش از ۶۰ کشور جهان کارخانه دارد و روزانه بالغ بر دو میلیون بلبرینگ و رولبرینگ تولید میکند.

بلبرینگ NACHI (ناچی)

بلبرینگ و رولبرینگ NACHI (ناچی) از مجموعه تولیدات شرکت بزرگ و مادر NACHI-FUJIKOSHI CROP میباشد که از شرکتهای پیشرو در عرصه خودرو و روباتیک میباشد .

بلبرینگ های NACHI ساخت کشور ژاپن میباشد و علت کیفیت بالا در ساخت و قیمت مناسب یکی از برندهای پرفروش بلبرینگ در کشور میباشد.

بلبرینگ KOYO (کُویو)

بلبرینگ و رولبرینگ KOYO یکی از برندهای موفق و پرقدرت در صنعت بلبرینگ جهان می باشد. بلبرینگ و رولبرینگ KOYO  ساخت کشور ژاپنمیباشد ، شرکت کویو ژاپن امروزه تمامی اقسام بلبرینگ از بلبرینگ مینیاتوری

با قطر در حدود یک میلیمتر تا بلبرینگ های عظیم صنعتی با قطر تا حدود ۵ متر را تولید می کند . KOYO در حقیقت نام تجاری شرکت تحقیقات مهندسی ژاپنی JETKET میبشد که بلبرینگ های خود را با این نام عرضه میکند .

بلبرینگ FAG (اِف آ گِ )

بلبرینگ و رولبرینگ FAG  یک شرکت تولید بلبرینگ آلمانی میباشد و از جمله قدیمی ترین پیشگامان عرصه تولید بلبرینگ و رولبرینگ در دنیا میباشد.

امروزه شرکت FAG در زمینه های مختلف مهندس از جمله ماشین آلات و صنایع بادی خدمات ارایه میدهد. محصولات شرکت FAG آلمان دارای کیفت بالا میباشند و قیمت بلبرینگ و رولبرینگ FAG آلمان نسبتا بالا است.

 

بیشتر ببینید

جنس آلیاژ بلبرینگ و رولبرینگ ها از چیست ؟!

تمامی برند های بلبرینگ به همراه لیست قیمت آن را میتوانید در اینجا مشاهده فرماید

بلبرینگ | فروش بلبرینگ | خرید بلبرینگ | انواع بلبرینگ 

 

بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن Timken

بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن Timken  ساخت کشور آمریکا میباشد و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ) میباشد که هم اکنون در ۲۸ کشور دنیا در حال فعالیت میباشد. بلبرینگ و رولبرینگ های تیمکن نیز در ایران دارای عاملیت فروش میباشند ، قیمت بلبرینگ و رولبرینگ شرکت تیمکن در ایران بعلت عرضه کم دارای قیمت نسبتاً بالایی هستند.